به گوگلي خوش آمديد همين حالا مي توانيد عضو شده يا خدمات و محصولات خود را تبليغ كنيد.

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت
googlee.mahtarin.com googlee.loxblog.com googlee.loxtrain.com googlee.glxblog.com googlee.lxb.ir

:: برچسب‌ها: گوگلي , googlee ,
:: بازدید از این مطلب : 1527
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : matin80
ت : شنبه 2 مرداد 1395
.

تا یک دهه پیش دنیا شیفته رایانه ها و کامپیوترهای رومیزی بود و داشتن یک کامپیوتر پنتیوم 2 یا 3 آرزوی بسیاری از افراد بود. اما دنیا تغییر کرد، گوشی های هوشمند جای کامپیوتر و لپ تاپ را تا حدی گرفته و همه گیر شده و امروز اکثر مردم دنیا از این دستگاه ها استفاده می کنند. اما درست مثل کامپیوترها، موبایل ها نیز از اجزایی همچون پردازنده، RAM و فضایی برای ذخیره اطلاعات تشکیل شده اند. حالا کاربران با این دستگاه ها به اینترنت متصل می شوند، موسیقی گوش می کنند، عکس می گیرند و در کل جزیی از زندگی آنها شده است. از یکی دو سال گذشته گوشی های هوشمند از پردازنده های قدرتمند بهره مند شدند و این روزها دو، چهار یا هشت هسته ای بودن گوشی های هوشمند به پرسش بزرگی برای خریداران تبدیل شده است. در حالی که بسیاری از افراد با گوشی های تک هسته ای یا دوهسته ای هیچ مشکلی ندارند، تصور می کنند که گوشی چهار هسته ای چیز دیگری است. در این میان گاهی این تولیدکنندگان هستند که با تبلیغات فراوان در گوش افراد فرو می کنند که گوشی های موبایل باید چهار هسته ای باشند و شاید تب گوشی های چهار هسته ای را سازندگان در سر کاربران انداخته اند. گزارش حاضر پاسخ به این پرسش بزرگ کاربران موبایل است که آیا واقعاً به گوشی چهار یا هشت هسته ای نیاز دارند یا خیر و اصولا تفاوت در تعداد هسته ها چه اهمیتی دارد.



:: برچسب‌ها: گوشی , موبایل , هسته , دوهسته ای سه هسته ای , چهار هسته ای , چه گوشی ای بخریم , ,
:: بازدید از این مطلب : 987
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : دو شنبه 8 آذر 1395

راه های زیادی برای دریافت جم رایگان در کلش اف کلنز هست که طی چند قسمت به صورت مفصل توضیح میدیم اما در این قسمت میخوایم چهار روش ساده،قانونی و درون بازی و بدون نیاز به ثبت نام و... رو یاد بدیم.در زیر این روش ها رو میبینید.



:: برچسب‌ها: جم , کلش , کلش آف کلنز , رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 1007
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : چهار شنبه 18 آبان 1395

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید از اینترنت سیم کارت خود بر روی لپ تاپ و یا کامپیوتر شخصی خود استفاده کنید، اما روشی برای اتصال این دو دستگاه به هم نداشته باشید.
 
در این مطلب سعی داریم تا به شما آموزش دهیم چگونه اینترنت تلفن همراه اندرویدی و یا iOS خود را از طریق درگاه یو اس بی، بلوتوث و یا Wi-Fi به کامپیوتر شخصی خود متصل کنید.
علاوه بر آموزش روش ها به بررسی مصرف شارژ تلفن همراه هم اشاره ای خواهیم کرد.


:: برچسب‌ها: اینترنت , مودم , مودم گوشی , کامپیوتر , مودم کردن گوشی موبایل , موبایل , اینترنت موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 1091
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : جمعه 23 مهر 1395
گوگل با ارائه سرويس جديد تماس تلفني از داخل جي‌ميل وارد كسب‌وكار جديدي غير از جستجوي اينترنتي شده‌است. با اين سرويس جديد كه روز چهارشنبه رونمايي شد، ‌كاربران در ايالات متحده مي‌توانند از طريق اينترنت با تلفن‌هاي خانگي يا همراه تماس بگيرند.

:: بازدید از این مطلب : 938
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : چهار شنبه 7 مهر 1395

افراد زیادی از خیلی تعاریف و نکات ابتدایی کامپیوتر که برای اکثر مردم خصوصآ جوانان بسیار بدیهی و جا افتاده است ، بی اطلاع هستند و در دنیای مجازی اینترنت ممکن است با اصطلاحات و مواردی روبرو شوند که آنها را دچار سردرگمی یا مشکل کند.
در ادامه به توضیح برخی از نکاتی می پردازیم که هر کاربر ساده کامپیوتر باید بداند. اگر از کاربران تازه کار رایانه و اینترنت هستید توصیه می کنیم این مطلب را با دقت بخوانید.



:: برچسب‌ها: domain , email , host , windows , www , آدرس , ایمیل , اینترنت , تعریف , دامنه , سایت , طراحی , فضا , هاست , وبلاگ , ویندوز , کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 991
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : شنبه 30 مرداد 1395

در این آموزش نحوه غیر فعال کردن آنتی ویروس    ای وی جی AVG Internet Securityرا به شما آموزش میدهیم . در ادامه مطلب با گوگلی همراه باشید .


:: برچسب‌ها: Avg , avg antivirus , AVG Internet Security , antivirus , آنتی ویروس , آموزش غیر فعال کردن AVG Internet Security , غیر فعال کردن AVG Internet Security , غیر فعال کردن آنتی ویروس avg ,
:: بازدید از این مطلب : 4558
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : matin80
ت : جمعه 29 مرداد 1395

موضوع : مطالب آموزشی  

حتما تا کنون تصاویر کوچک یا همان آیکون را در کنار نوار آدرس سایت در حال نمایش یا محل نمایش عنوان سایت، در برنامه مرورگر خود دیده اید، این تصویر کوچک اصطلاحا favicon نام دارد. در این مطلب قصد داریم چگونگی قرار دادن این آیکون ریز را به شما آموزش دهیم.



:: برچسب‌ها: favicon , آيكون , آیکون برای سایت , آیکون برای وبلاگ , آیکون وبلاگ , آیکون وبلاگ لوکس بلاگ , قرار دادن آیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 1499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : چهار شنبه 27 مرداد 1395

در دنیای امروز سرعت بالای اتصال به اینترنت یکی از دغدغه های افرادی است که بخشی از زندگی خود را در این فضا سپری می‌کنند. با توجه به فراگیر شدن هر چه بیشتر اینترنت 4G در داخل کشور، تصمیم گرفتیم بهترین ابزارهای هوشمندی که امکان ارتباطات 4G را به کاربران خود می‌دهند را به شما دوستان معرفی کنیم. با ما همراه باشید با لیست بهترین گوشی‌های هوشمند 4G بازار ایران با قیمت زیر یک میلیون تومان و شروع تنها از 265 هزار تومان!

 همانطور که می‌دانید رقابت سه اپراتور بزرگ کشور برای جذب هر چه بیشتر کاربران هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و هر کدام سعی میکنند با طرح های جدید کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنند. در همین راستا اینترنت نسل چهارم یکی از این ابزارهای جذب بیشتر مشترک برای این اپراتور هاست. ولی برای هر بستری باید ابزاری هم فراهم شود و ابزار استفاده از اینترنت نسل چهارم هم گوشی های هوشمند، تبلت ها، مودم های 4G و ... هستند.

با توجه به رسالت رسانه ای گوگلی و پیشرو بودن این سایت در جهت ارائه مشاوره های تخصصی در همه زمینه های خرید و رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری و اینترنت، در ادامه مطلب لیستی از بهترین اسمارت فون هایی که قابلیت اتصال به شبکه 4G را دارند آماده کرده ایم که تقدیم حضور شما دوستان خواهد شد. امیدواریم این لیست بتواند کمکی باشد برای افرادی که می‌خواهند همیشه و همه جا اینترنت پرسرعت بیسیم را با خود به همراه داشته باشند.

نکاتی که قبل از خواندن این لیست باید به آنها توجه کنید:

● همیشه ملاک اصلی برای انتخاب یک محصول، خودتان هستید؛ شما باید نیازهای خود را بشناسید و برای آنها اولویت گذاری کنید. برای مثال کسی که دوربین گوشی برایش بسیار مهم است لزوماً نیازی ندارد که یک گوشی با بدنه فلزی در دست داشته باشد و إلی آخر.

● همواره قبل از خرید یک محصول، پیرامون آن تحقیق کرده و سعی کنید کمترین توجه را به توصیه هایی که فروشندگان این محصولات به شما می‌کنند داشته باشید؛ البته نمی‌توان از اطلاعات این افراد چشم پوشی کرد ولی این را بدانید که منابع بهتری هم برای کسب اطلاعات در مورد یک محصول وجود دارد که یکی از آنها صحبت فرد صاحب فروشگاه عرضه کننده محصول است. پس تحقیق اولیه را هیچ گاه فراموش نکنید.

● اگر گوشی و یا تبلتی را در لیست های ما دیدید و تصمیم به خرید آن گرفتید به شما دوستان پیشنهاد می‌کنیم حتماً دو مورد را رعایت کنید. اول اینکه حتماً به یکی از فروشگاه‌های مجاز رفته و اقدام به تهیه گجت خود از محل معتبر نمایید و در وهله دوم، قبل از خرید محصول، آن را در دست گرفته، کمی با آن کار کنید و حس اولیه خود از آن محصول را ارزیابی کنید؛ شاید آن محصول هر چقدر هم که خوب باشد، باز نتواند دل شما را بدست آورد؛ مهم شما هستید؛ چون می‌خواهید مدت نسبتاً طولانی آن محصول را با خود همراه داشته باشید.

● تعلق خاطر به برندها یکی از خُلقیات  اکثر افراد است ولی اگر محصولی را در این لیست دیدید که بسیار به نظر شما مطلوب آمد و احیاناً شرکت سازنده آن در لیست علایق شما نبود، سعی کنید تعصب بی دلیل را کنار گذاشته و به دنبال کیفیت بروید و در این مورد کمتر به احساسات توجه کنید.

● یک مورد را هیچ وقت فراموش نکنید؛ شما هر چقدر هزینه کنید، باید انتظارات خود را در همان حد نگه دارید. پس اگر برای مثال گوشی 400 هزار تومانی خریداری کردید انتظارات یک پرچمدار را از آن نداشته باشید و این مورد را هم حتماً در نظر داشته باشید که علی رغم اینکه شما یک گوشی با قابلیت 4G خریداری می‌کنید، عملکرد و بهره برداری شما از این سرعت رابطه مستقیمی با سخت افزار مورد استفاده در گوشی دارد. پس هر چقدر گوشی قدرتمند تری خریداری کنید، میتوانید از سرعت اینترنت 4G به نحو مطلوب تری استفاده کنید.

● در نهایت باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که مبنای تهیه این لیست، ارزش خرید محصول بوده و دو اصل کیفیت و قیمت با هم در نظر گرفته شده اند. ممکن است در یک بازه قیمتی شما گوشی دیگری را هم ببینید که در یکی از مشخصات خود از مدل معرفی شده بهتر باشد، اما این نکته را در نظر داشته باشید که ما سعی کرده ایم بهترین ها را به شما معرفی کنیم و این فرآیند انتخاب محصول با بالاترین دقت ممکن صورت گرفته شده و همچنین سعی شده محصولاتی انتخاب شوند که در بازار کشور قابل دسترسی باشند و شما بتوانید آنها را در شهرهای مختلف ایران عزیز تهیه کنید.

به هر حال اگر مشخصات گوشی هایی که در ادامه آمده اند مورد پسند شما عزیزان واقع نشد، میتوانید در قسمت نظرات سوالات خود را مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط متخصصین گوگلی به آنها پاسخ داده شود.



:: برچسب‌ها: بهترین گوشی های هوشمند بازار , بهترین گوشی های هوشمند , گوشی , موبایل , بهترین گوشی موبایل , راهنمای خرید موبایل , مشاوره خرید موبایل , راهنمای خرید گوشی , بهترین گوشی های بازار ,
:: بازدید از این مطلب : 1820
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : شنبه 16 مرداد 1395
يك كارشناس با تاكيد بر اين كه قانون جرائم رايانه‌يي نقاط قوت بسياري دارد، گفت: ‌قضات پرونده‌هاي مربوط به جرائم رايانه‌يي را براي بررسي تخصصي به كارشناسان جرائم رايانه‌يي ارجاع مي‌دهند. در حالي كه در قانون جرائم رايانه‌يي كشور هيچ اشاره‌اي به اين موضوع نشده و حقي براي كارشناسان اين حوزه در نظر گرفته نشده است. به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سایت ایسنا،حسين توكلي كارشناس جرائم رايانه‌يي گفت: اكنون كه بسياري از سازمان‌ها و نهاد‌ها فعاليت‌ها و خدماتشان را برروي بستر فن‌آوري اطلاعات و از رايانه و شبكه‌هاي اينرتنتي ارائه مي‌دهند، نمي‌توان منكر مشكلات و اختلافاتي شد كه در اين زمينه پيش خواهد آمد. او ادامه داد: تا پيش از تصويب قانون جرائم رايانه‌يي پرونده‌هاي مربوط به تخلفات اين حوزه توسط قضات با قانون غيرتخصصي رسيدگي مي‌شد و يا بدون رسيدگي مي‌ماند زيرا قوانين ديگر حوزه‌ها ضرر و زيان‌هاي مادي تخلفات را مورد توجه قرار مي‌دهند. در شرايطي كه تخلفات فضاي سايبر شايد از نظر مالي چندان قابل بررسي نباشد. وي با بيان اين كه قانون جرائم رايانه‌يي قانون خوبي است اما قطعا در طول زمان به اصلاحاتي نياز دارد، به ماده 1 اين قانون كه مي‌گويد "هر كس به طور غيرمجاز به داده‌هاي سيستم‌هاي رايانه‌يي يا مخابراتي كه به وسيله‌ تدابير امنيتي حفاظت شده است دسترسي يابد، به حبس از 90 و يك روز تا يك سال يا جزاي نقدي از پنج تا 20 ميليون ريال يا هر دو مجازات محكوم خواهد شد" اشاره كرد و افزود: ابهامي كه در اين ماده از قانون وجود دارد اشاره نكردن به قوانين حفاظت نشده است كه اين راه فرار براي استفاده‌ غيرمجاز از اين دسته از اطلاعات را فراهم مي‌كند. وي ارقام جريمه‌ها را متناسب با وضعيت روز دانست و اظهار كرد: در ماده 24 اين قانون كه مي‌گويد هر كس بدون مجوز قانوني از پهناي باند بين‌المللي براي برقراري ارتباطات مخابراتي مبتني بر پروتكل اينترنتي از خارج ايران به داخل يا برعكس استفاده كند، به حبس از يك تا سه سال با جزاي نقدي از يكصد ميليون تا يك ميليارد ريال يا هر دو مجازات محكوم خواهد شد، مرجع اعطاي مجوز قانوني را مشخص نكرده است. به گفته‌ توكلي بند ج ماده 25 آموزش نحوه‌ ارتكاب جرائم دسترسي شنود غيرمجاز، جاسوسي رايانه‌يي و تخريب و انحلال در داده‌ها يا سيستم‌هاي رايانه‌يي و مخابراتي را جرم دانسته است اما بايد به اين نكته توجه كرد كه آموزش در هر زمينه‌اي واجب و ضروري است. به گفته او آموزش راه‌هاي نفوذ به سيستم و اطلاعاتي براي يافتن چگونگي مقابله با آن درحوزه‌ سايبر از ضروريات است. اين قانون بايد مشخص مي‌كرد كه انجام اين آموزش كجا و توسط چه كساني تخلف محسوب مي‌شود. واقعا به اصلاحات نیاز داره.

:: بازدید از این مطلب : 969
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : پنج شنبه 7 مرداد 1395
.
گاهی بد نیست که با زبان اعداد، مروری بر اینترنت داشته باشیم، پدیده‌ای که سخت وابسته‌اش هستیم: ۱- اینترنت چقدر بزرگ است؟! گوگل، تخمین می‌زند که در اینترنت ۵ میلیون ترابایت، اطلاعات وجود داشته باشد که معالدل ۵ میلیارد گیگابایت یا ۵ تریلیون مگابایت است. از انجا که مغز انسان ظرفیتی حدود یک تا ۱۰ ترابایت دارد، اگر متوسط ظرفیت مغز را ۵ ترابایت در نظر بگیریم، اینترنت معادل ظرفیت مفز یک میلیون انسان است. بیایید حجم اطلاعات اینترنت را طور دیگری معادل‌سازی کنیم تا تصورش برایمان آسان‌تر شود. یک ترابایت را می‌توان روی ۲۱۲ DVD یا ۴۰ دیسک بلوری blue ray ضبط کرد. به این ترتیب برای ذخیره‌سازی کل اینترنت به یک میلیارد DVD یا ۲۰۰ میلیون دیسک بلوری نیاز داریم! ۲-میزان دسترسی به اینترنت: ۲۶٫۶ درصد از جمعیت دنیا به اینترنت دسترسی دارند. البته در قاره‌ها و مناطق مختلف میزان دسترسی به اینترنت متفاوت است. در آمریکای شمالی سه چهارم مردم، در استرالیا و اقیانوسیه ۶۰ درصد، در اروپا، پنجاه درصد، در آمریکای لاتین و منطقه حوزه کارائیب، ۳۲ درصد، در خاورمیانه ۲۹ درصد، در آسیا ۲۰ درصد و در آفریقا ۸ درصد مردم به اینترنت دسترسی دارند. ۳- ایمیل: هر روز ۲۴۷ میلیارد ایمیل فرستاده می‌شود که البته ۸۱ درصد آنها یعنی ۲۰۰ میلیارد عدد از انها، اسپم هستند. به عبارت دیگر سالیانه ۹۰ تریلیون ایمیل فرستاده می‌شود. ۴- نبرد اینترنت و تلویزیون: ۵۹ درصد آمرکایی‌ها به طور همزمان در هنگام دیدن تلویزیون از اینترنت هم استفاده می‌کنند. برآوردها نشان می‌دهد که اینترنت بیش از تلویزیون، وقت آزاد مردم را به خود جلب می‌کند. ۵- اینترنت در زندگی نوجوان‌ها: نوجوان‌ها در آمریکا، هر هفته ۳۱ ساعت آنلاین هستند. که ۳٫۵ ساعتش را صرف چت می‌کنند. ۲ ساعتش را صرف دیدن ویدئوهای یوتیوب می‌کنند. ۲ ساعتش را صرف تماشای ویدئوهای مستهجن آنلاین می‌کنند. ۱٫۵ ساعت را در سایت‌هایی می‌گذرانند که توصیه‌های تنظیم خانواده و پیشگیری از بارداری می کند. بیشتر از یک ساعت را در سایت‌ها جراحی زیبایی و پلاستیک می‌گذارنند و ۳۵ دقیقه هم نکات مربوط به کاهش وزن و رژیم غذایی را در وب‌سایت‌های مربوطه مطالعه می‌کنند. در مقام مقایسه، آنها تنها ۴ ساعت را صرف انجام تکالیف تحصیلی می‌کنند! ۶- در اینترتت ۲۳۴ میلیون سایت و ۱۲۶ میلیون وبلاگ وجود دارد. ۷- حدود ۳۰ درصد آمریکایی‌ها،۶ درصد بریتانیایی‌ها، ۵ درصد ژاپنی‌ها، ۴ درصد برزیلی‌ها و کانادیی‌ها وبلاگ‌نویسی می‌کنند. ۵۱ دصد وبلاگ‌نویس‌ها زن و ۴۹ درصد آنها مرد هستند. ۵۳ درصد وبلاگ‌نویس‌ها بین ۲۱ تا ۳۵ سال سن دارند و ۲۰ درصدشان کمتر از بیست سال سن دارند. ۸- هر ثانیه بیش از ۲۸ هزار نفر کاربر اینترنت، مشغول مشاهده مختوای نامناسب ویدئویی هستند.

:: برچسب‌ها: دانستنیها , دانستنیها کامپیوتری , اینترنت , دانستنیهای اینترنت , کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 1539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : دو شنبه 4 مرداد 1395
sync به معني همگام سازي است و از طريق آن مي توانيد حساب هاي مختلف خود را هماهنگ كنيد. مثلا اگر از سرويس هاي گوگل يك حساب خاص روي چند سيستم استفاده كنيد، اين كار اطلاعات را روي همه آنها همسان مي كند.

:: برچسب‌ها: كاربرد گزينه sync در گوشي هاي اندرويد , گزينه sync , اندرويد , گوشي اندرويد , sync , كاربرد sync ,
:: بازدید از این مطلب : 1843
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : matin80
ت : سه شنبه 22 تير 1395



:: بازدید از این مطلب : 804
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 5 تير 1395
.

دانلود آخرین نسخه

(35.34 مگا بایت)

قویترین مرورگر حال حاضر دنیا



:: بازدید از این مطلب : 795
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 5 تير 1395
.

نرم افزار WinEdt یک برنامه قدرتمند و چند منظوره ویرایشگر متن برای ویندوز است که استعداد فوق العاده در ایجاد اسناد متنی و LaTeX و غیره را دارد. همچنین WinEdt کاربرد فراوانی به عنوان یک کامپایلر و سیستم حروف چینی برای متن Text و اچ تی ام ال HTML دارد. این نرم افزار با برجسته کردن حروف اصلی و با امکان تنظیمات برای این طرح ها و همچنین چک کردن املاء متن و پشتیبانی بسیاری از زبان ها برنامه قدرتمندی از آن ساخته است.
این نسخه از نرم افزار که سایت سوران به اشتراک گذاشته است یک ورژن رسمی است. ادغام یکپارچه نرم افزار با جدیدترین لوازم و سیستم های Tex مانند (MiKTeX 2.8 و TeX Live 2009) که به طور گسترده ای روی ویندوز XP، ویندوز Vista و ویندوز 7 تست شده است.
فراموش نکنید که به بخش راهنمای استفاده از نرم افزار سر بزنید. در آنجا کاملا خواهید آموخت که چگونه و به بهترین نحو با پروژه ها کار کنید و از امکانات پیشرفته و استفاده از اسناد بزرگ بهره ببرید. اگر به درستی و از تمام امکانات نرم افزار ویرایش استفاده کنید، استفاده از آن لذت بخش و محتوای اسناد شفاف و قابل درک خواهد بود. همچنین منو های قدرتمند آن چیزی را برای راحتی کاربر از قلم ننداخته است. البته همه چیز قبلا به طور پیش فرض تنظیم شده و کار با آن را برای یک کاربر مبتدی هم به راحتی امکان پذیر کرده و امکان تغییرات تنها برای سفارشی کردن در استفاده های شخصی می باشد.
در حین استفاده راهنمای کاربر برخی از مفاهیم مهم (مانند حالت، تنظیمات و عملکرد رشته ها) را توضیح می دهد که آن را تنها از یک Notpad ساده فراتر برده است. با این حال هر عملکردی که به آن نیازی نیست می توانید غیر فعال کنید.




رمزپسورد فايل فشرده : soft98.ir



:: بازدید از این مطلب : 862
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 5 تير 1395
.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی